Uydu Alıcısını İnternete Bağlama

Uydu alıcınızı internete bağlamak için aşağıdaki adımları takip ediniz.
• Ethernet kablosu üzerinden: İnternet bağlantınızın aktif olduğundan emin olduktan sonra; kablonun bir ucunu uydu alıcınıza, diğer ucunu modeminize bağlayın. Digiturk kurulumu yapılmış olan uydu alıcınızı internete bağladığınızda kullanıma hazırdır.
• Kablosuz erişim noktası üzerinden: Kablosuz erişim noktasını bilgisayarınıza bağlayın. Kullanmış olduğunuz kablo internetinizi, kablosuz erişim noktasına tanıtın. Bu işlemi yaptıktan sonra kablosuz erişim noktasını uydu alıcınıza bağlayın. Böylece uydu alıcınızın internet bağlantısını gerçekleştirmiş olursunuz.
• Elektrik prizine takılan kablosuz erişim noktası üzerinden: Kablosuz erişim noktasını direkt prize takın, ethernet kablosu yardımıyla uydu alıcınıza bağlayın. Diğer kablosuz erişim kutusunu prize takın ve ethernet kablosu yardımıyla modeminize bağlayın. Her iki erişim noktasındaki ışık, yeşile dönünce uydu alıcınız kullanıma hazır olacaktır. Bu yöntemle internet, uydu alıcınıza elektrik hattı üzerinden iletilmektedir.

Kablosuz erişim cihazı kolay kurulum programını indirmek için tıklayınız.

Programı bilgisayarınıza kaydettikten sonra klasör içindeki EasySetupAsisttant.exe dosyasını çalıştırıp yönlendirmeleri takip ederek kurulum yapabilirsiniz.

Hayır. Digiturk’ünüzü internete bağlamak için internet aboneliğinizi değiştirmenize gerek yoktur. Hizmetimizden  mevcut modeminizle Digiturk’ünüz arasında bağlantıyı sağlayarak yararlanabilirsiniz.

Eğer internetiniz yoksa Digiturk’ün internet kampanyalarından yararlanmak için aşağıdaki sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

http://www.digiturk.com.tr/urunler-servisler/digiturkle-internet

İzlediğiniz içerikler kotanızdan düşeceği için kotasız internet önerilmektedir. Ayrıca internet hızına bağlı olarak görüntü kalitesinde farklılık olabilmektedir. Bu sebeple min 2 Mbps internet hızı önerilmektedir.
İnternet üzerinden izlenen içerikler izlenmeye başlandığında daha düşük video kalitesinden başlar, sonrasında internet hızına bağlı olarak görüntü kalitesi değişir.

Modem ve uydu alıcınız birbirine uzak ise KEN,PLC  kablosuz bağlantı aparatı ile bağlantı sağlayabilirsiniz.

Hayır. Digiturk uydu alıcınızı internete bağlama işlemini gerçekleştirdikten sonra, beIN Connect’ten seçtiğiniz içerikleri izlerken internet kullanıyor olacaksınız. Paketiniz dahilindeki mevcut kanallarınızı internete bağlanmadan izlemeye devam edebilirsiniz.

Hayır. Digiturk’ünüzü internete bağlama işlemini gerçekleştirdikten sonra, beIN Connect’ten seçtiğiniz içerikleri izlerken internet kullanıyor olacaksınız. Paketiniz dahilindeki mevcut kanallarınızı internete bağlanmadan izlemeye devam edebilirsiniz.

Paket Satın Alma İşlemleri

Kumandanızla portala giriş yaptıktan sonra beIN Connect uygulamasına ardından da "Box Office" menüsüne giriş yapınız. Karşınıza gelen filmler arasından istediğiniz filmi "Kirala" ya da "Satın Al" seçeneklerinden birini seçerek izleyebilirsiniz. "Kirala" ya da "Satın Al" işlemine onay vermeniz için PIN kodu girmeniz gerekmektedir.

PIN kodunuzu ilk kez kullanıyorsanız PIN kodunuz: “0000”dır.
PIN kodunuzu hatırlamıyorsanız onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Destek” menüsünden “Ekipman PIN Kodu Sıfırla” işlemi üzerinden PIN kodunuzu sıfırlayabilirsiniz.
PIN kodunuzu sıfırlamak için
 tıklayınız. 


Hatırlatma: Kirala ve Satın Al opsiyonu olan filmler aynı zamanda Dilediğin Zaman ana sayfasındaki vitrin menülerinde de (Öne Çıkanlar, Size Özel gibi) yer alabilmektedir.

beIN Connect - Web ve Mobil Uygulamalar

beIN Connect uygulamasına giriş yaptıktan sonra sol üst menüde yer alan  "Rehber" sekmesinden kaydetmek istenilen kanal ve program seçilerek uzaktan kayıt işlemini tamamlayabilirsiniz. 

Digiturk’ün üyelerine sunduğu; yayın akışına bağlı kalmadan, dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden, Digiturk yayınlarını izleyebildiğiniz servistir. İsterseniz internete bağlanan beIN Connect ile yayın akışına bağlı kalmadan üyelik paketiniz dâhilindeki içeriklerden oluşan zengin içerik arşivine TV’nizden ulaşabilir; isterseniz beIN Connect’i indirerek cepten, tabletten ya da www.beinconnect.com.tr web sitemiz üzerinden yine üyelik paketiniz dâhilindeki içerikleri keyifle izleyebilirsiniz. Üstelik bu hizmetten yararlanmak için Digiturk’e üye olmanız yeterlidir. Digiturk üyeliğiniz dışında herhangi bir ücret yansıtılmamaktadır.(İçeriklerin tümüne sadece Türkiye sınırları içerisinden ulaşılabilmektedir.)

www.beinconnect.com.tr adresinden giriş yap butonuna tıklayarak Digiturk üyelik numaranız veya cep telefonu numaranızla şifrenizi tuşlayıp giriş yapabilirsiniz. Eğer şifrenizi bilmiyorsanız, şifrenizi almak için şifremi unuttum bölümünü tıklayarak, cep telefonu numaranızla giriş yapıp, size gelen onay kodu ile şifre belirleyebilirsiniz.

Evet. Digiturk beIN Connect uydu alıcınızı internete bağladıktan sonra eriştiğiniz beIN Connect portalda bir içeriği izlemeye başladıktan sonra izleme sonlandırılabilir; web’den cepten ve tabletten kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Box Office'ten kiraladığınız bir içeriği 7 gün içerisinde izlemeniz gerekmektedir. İçeriği, izlemeye başladıktan 48 saat süre içerisinde bitirmelisiniz. İçeriği 48 saat içerisinde dilediğiniz kez izleyebilirsiniz. 48 saat sonunda kiralama işlemi sonlanmış olacaktır. Eğer 7 gün içerisinde izlemeye başlamazsanız içeriği izleme hakkınız kaybolur ve yeniden kiralamanız gerekir.

Canlı TV: beIN İZ, beIN Gurme  kanallarının da içinde bulunduğu 100’ün üzerinde ulusal kanalı canlı TV seçeneğinden izleyebilir, tüm kanallardaki yayınları 12 saate kadar geri alabilirsiniz.

Yerli ve Yabancı Diziler: Ulusal kanallarda ve Digiturk kanallarında yayınlanan popüler dizi ve programların geçmiş bölümlerini izleyebilirsiniz. 

Film ve fazlası: Film, Belgesel, Çocuk, Eğlence-Yaşam, Spor kategorilerinde 1.000’in üzerinde içeriğe ulaşabilirsiniz.

beIN BOX OFFICE: Sinemalardan doğrudan beIN BOX OFFICE’e gelen yepyeni filmleri kiralayarak keyifle izleyebilirsiniz.


Tüm Digiturk üyeleri kullanabilir. Digiturk üyeleri paketleri dahilinde www.beinconnect.com.tr adresinden zengin içerik arşivine ulaşabilirler.

Görüntü kalitesi bağlantı hızınıza göre anlık olarak değişmektedir, bu sebeple hızınız düşse de videolarda kesinti yaşamazsınız. Tavsiye edilen ortalama internet bağlantı hızı paylaşımsız 1 Mbps’tir. Servisin en önemli özelliklerinden biri izlediğiniz videonun/canlı yayının kalitesinin o anki internet hızına göre değişebilmesidir. İnternet bağlantınız ne kadar hızlı olursa yayınlar o kadar kaliteli gösterilecektir. Bağlantı hızınız düştükçe yayının kesilmemesi için görüntü sıkıştırması uygulanmakta, bu da görüntü kalitesinin düşmesine yol açmaktadır. Bütün bunlar siz videonuzu izlerken sistem tarafından gerçekleştirilecek olup filminizi izlerken herhangi bir kesinti yaşamamanızı sağlar (1 Mbps ve üzerindeki paylaşımsız bağlantılarda). Videoları ne kadar kaliteli izlemek istiyorsanız hızınızın da o kadar yüksek olması gerekmektedir. Ayrıca tavsiyemiz, servisten yararlanırken internetin yoğun olarak kullanılmaması ve dosya yüklemesi yapılmamasıdır.

Digiturk üyelik numaranız ve şifrenizle giriş yaparak istediğiniz yerde, istediğiniz bilgisayarda izleyebilirsiniz. Ayrıca internete bağlanan Digiturk beIN Connect uydu alıcınız ya da akıllı telefon ve tabletinizle de bu içeriklere ulaşabilirsiniz. 

Hayır. Filmin 45. dakikasına gidilmesi durumunda ilk 45 dakika değil, 45 dakikadan sonra izlenilen süre kadar kotanızdan düşmektedir. 

Hayır. Aynı anda uydu alıcınız ve bir cihazdan daha bu servise erişebilirsiniz.

Bu içerikleri son gösterim tarihi süresi bitmediyse tekrar izleyebilirsiniz.

İçerikleri sadece beIN Connect uygulamalarıyla, www.beinconnect.com.tr üzerinden ya da internete bağlı Digiturk beIN Connect uydu alıcınızdan izleyebilirsiniz. İndirme (Download) imkânı bulunmamaktadır.

Evet. beIN SPORTS uygulamasında yer alan içerikleri üyelik paketinden bağımsız olarak tüm beIN Connect uygulamasını kullanan üyeler izleyebilmektedir. 

Aşağıdaki linklerden uygulamaya ulaşabilirsiniz.

IOS için tıklayınız.

Android için tıklayınız.

Windowsphone için tıklayınız.

Cep ya da tabletten beIN Connect uygulamasıyla , web’den ise beinconnect.com.tr üzerinden Süper Lig paketleriniz kapsamındaki maçları canlı olarak izleyebilirsiniz. Maçlar  beIN Connect  üzerinden canlı izlenirken TV yayını kapanır. Aynı anda tek bir cihazdan yayın alınabilir.

Yayın akışına bağlı kalmadan, Digiturk yayınlarını izleyebildiğiniz servistir. İsterseniz internete bağlanan Digiturk beIN Connect uydu alıcısıyla yayın akışına bağlı kalmadan üyelik paketiniz dahilindeki içeriklerden oluşan zengin içerik arşivine ulaşabilir; isterseniz beIN Connect uygulamasını indirerek cepten, tabletten ya da web sitemiz üzerinden yine üyelik paketiniz dahilindeki içerikleri keyifle izleyebilirsiniz. Üstelik bu hizmetten yararlanmak için Digiturk’e üye olmanız yeterlidir.

beIN Connect - TV Uygulaması

Altyapı uygunluğunuza göre Digiturk’le fiber internet paketlerinden faydalanmanız durumunda, beIN Connect uygulamasından izlenen içerikler internet kotanızı etkilemeyecektir. 

Portal desteği olan kutular: DT-5103, DT-5104,  DT-7103, DT-9102, DT-9103, DT-9104, DT-HY6100, DT-HY6101, DT-61440UHD  HM-9502, HM-9503, HM-9504, HM-9505’tir.    

Digiturk’ünüz beIN Connect özelliğini kullanmak için uydu alıcınızın internete bağlı olduğundan emin olunuz. Digiturk’ünüzü internete nasıl bağlayabileceğinizi görmek için http://www.beinconnect.com.tr/nedir sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Evet. Kumandanızdan tuşlama yaparak dilediğiniz dakikaya gidebilirsiniz.

Box office kategorisinde yer alan “kirala” filmlerini kiralandıktan sonra 48 saat içerisinde dilediğiniz kadar izleyebilirsiniz. 48 saat sonrasında aynı filmi izlemek istediğinizde tekrar kiralama işlemi yapmanız gerekmektedir. Filmlere Hesabım bölümü altında kiraladıklarım bölümünden ulaşabilirsiniz.

Box office kategorsinde yer alan “Satın al” filmleri, satın alındıktan sonra ömür boyu sizinle olur. Filmlere Hesabım bölümü altında satın aldıklarım bölümünden ulaşabilirsiniz.

Hayır. Faturanızda herhangi bir değişiklik olmayacaktır.

Bu özellik şu anda DT-61440UHD, HY6100, HY6101, DT-5103, HM-9505HD ve DT-9103 modellerimiz tarafından desteklenmektedir. Yakın zamanda diğer modellerimize de eklenecektir. BeIN Connect uygulama versiyonunuzun ise 3.0.0 ve üzeri olmalıdır.

İçeriğin izlenebilmesi için internet bağlantısı gereklidir.

İzlemek istediğiniz her içerik belli süreyle sistemde kalmakta, lisans süreniz bitince bu içeriği izleme olanağınız bulunmamaktadır. İçeriklerin lisans süreleri hakkında daha fazla bilgi için seçtiğiniz içeriğin detaylarına bakabilirsiniz. 

Video oynatıcınızın özellikleri arasında yayını ileri-geri alma ve durdurma özellikleri bulunmaktadır. Kaçırdığınız sahneleri tekrar izlemek için 12 saate kadar yayını geri alabilir, dilediğiniz anda tekrar canlı yayına geçebilirsiniz.

Evet. Uydu üzerinden alınan HD yayınları izleyebilirsiniz.

İzleyecekleriniz internet kotanızdan düşmektedir. Daha ekonomik bir izleme keyfi için beIN Connect'i kullanan kullanıcılarımıza kotasız internet öneriyoruz. 

Evet. Kumandanızdan tuşlama yaparak dilediğiniz dakikaya gidebilirsiniz.

Paket ve Servisler

Eklemek istediğiniz paketi, onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Paket ve Servisler” menüsü “ Paketlerim” sekmesinden  işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen paket eklemek için tıklayınız.


HATIRLATMA: Paket yenileme ve bilgilendirme işlemleri 0212 4737373 ve 0212 3105550 numaralı telefonlardan yapılmaktadır

Digiturk'ün üyelerine sunduğu "İzle-öde" servisi sayesinde, gişe rekortmeni vizyon filmlerini 201, 202 ve 203 numaralı beIN BOX OFFICE kanallarından HD kalitesinde izleyebilirsiniz.

Box Office'ten film satın almak için onlineislemler.digiturk.com.tr'ye giriş yaptıktan sonra "İzle-öde" menüsünden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Hemen film satın almak için 
tıklayınız.


Hatırlatma: 

Box Office filmleri seans başına ücreti 5,5 TL, 

Derbi maçları 80 TL

BJK-FB-GS'nin Anadolu takımlarıyla yaptığı maçların ücreti 50 TL

Anadolu takımlarının kendi aralarında yaptığı maçların ücreti 25 TL 'dir


Kumandanızla portala giriş yaptıktan sonra beIN Connect uygulamasına ardından da "Box Office" menüsüne giriş yapınız. Karşınıza gelen filmler arasından istediğiniz filmi "Kirala" ya da "Satın Al" seçeneklerinden birini seçerek izleyebilirsiniz. "Kirala" ya da "Satın Al" işlemine onay vermeniz için PIN kodu girmeniz gerekmektedir.

PIN kodunuzu ilk kez kullanıyorsanız PIN kodunuz: “0000”dır.
PIN kodunuzu hatırlamıyorsanız onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Destek” menüsünden “Ekipman PIN Kodu Sıfırla” işlemi üzerinden PIN kodunuzu sıfırlayabilirsiniz.
PIN kodunuzu sıfırlamak için 
tıklayınız.


Hatırlatma: Kirala ve Satın Al opsiyonu olan filmler aynı zamanda Dilediğin Zaman ana sayfasındaki vitrin menülerinde de (Öne Çıkanlar, Size Özel gibi) yer alabilmektedir. 


Digiturk'ün üyelerine sunduğu "İzle-öde" servisi sayesinde,  Spor Toto Süper Lig maçlarını Digiturk 204, 205 ve 206 Taraftar kanallarından tek maç satın alarak izleyebilirsiniz.


Tek maç  satın almak için onlineislemler.digiturk.com.tr giriş yaptıktan sonra "İzle-öde" menüsünden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen tek maç satın almak için tıklayınız.

Digiturk'ün üyelerine sunduğu İzle-öde servisi sayesinde, Spor Toto Süper Lig maçlarını Digiturk 204, 205 ve HD servisiniz aktifse 277 numaralı Taraftar kanallarından tek maç satın alarak izleyebilirsiniz.

Tek maç satın almak için onlineislemler.digiturk.com.tr giriş yaptıktan sonra "İzle-öde" menüsünden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Tek maç satın almak için tıklayınız

Digiturk'ün üyelerine sunduğu İzle-öde servisi sayesinde, gişe rekortmeni vizyon filmlerini 201, 202 ve 203 numaralı beIN BOX OFFICE kanallarından izleyebilirsiniz.

Box Office'ten film satın almak için onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra "İzle-öde" menüsünden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Box Office'ten film satın almak için 
tıklayınız

Tüm kanalların yayın akışına buradan ya da Digiturk kumandanızın “Guide” ya da “Rehber” tuşuna basarak ulaşabilirsiniz. 

DIGI VIPCLUB, Digiturk'ün üst segment üyelerine özel VIP çağrı merkezi, VIP teknik servis, en seçkin markalarda ve mekanlarda özel indirimler, seyahat yardımı, araç yardımı, konut yardımı, rezervasyon hizmetleri, bankacılık hizmetleri ve danışmanlık hizmetleri gibi özel ayrıcalıklar sunan bir müşteri memnuniyeti programıdır.


DIGI VIPCLUB ile ilgili detaylı bilgi almak için www.digivipclub.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.


İzlemek istediğiniz bir TV programını kaçırmamak için “hatırlatma” (etiketleme) yapabilirsiniz.

Kumandanızın üzerindeki “Guide” ya da “Rehber” tuşuna bastığınızda açılan Digiturk yayın akışında izlemek istediğiniz programın üzerine geliniz ve "OK" tuşuna basarak “hatırlatma” (etiketleme) yapınız. Etiketlediğiniz program başladığı zaman siz hangi kanalda olursanız olun, ekranınıza hatırlatma mesajı çıkar ve bu sayede etiketlediğiniz bir programı kaçırmamış olursunuz. 

Online İşlemler

"Online İşlemler" menüsünden aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz:
• Fatura adresi, telefon numarası gibi üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz
• Fatura detaylarınızı görüntüleyebilirsiniz
• Faturalarınızın ödemesini yapabilir ya da otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz
• Film, maç ya da yetişkin içeriği satın alabilirsiniz
• Üyelik paketinizde değişiklikler yapabilir, ek servisler satın alabilirsiniz
• Eviniz için ikinci üyelik talebinde bulunabilirsiniz
• Digiturk Plus kutu sahibiyseniz uzaktan kayıt ya da etiketleme talebinde bulunabilirsiniz
• PIN kodunuzu sıfırlayabilirsiniz.
• Online İşlemler şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Online İşlemler'e giriş yapmak için tıklayınız.

Faturanızı, onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Fatura İşlemleri” menüsü “Fatura Ödeme” işlemi üzerinden kredi kartınızla ödeyebilirsiniz.
Hemen ödeme yapmak için tıklayınız.  

İstediğiniz yayın ve programı uzaktan kayıt için onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Uzaktan Kayıt” menüsünden Uzaktan Kayıt sayfasına geldiğinizde iki şekilde kayıt yapabilirsiniz.
İstediğiniz yayının gözüken uzaktan kayıt formunu kullanarak kanal, tarih ve saatlerini doldurup kayıt yapabilirsiniz.
İstediğiniz yayının yayın akışına ulaşarak sayfa üzerinde sağ köşede bulunan “Digiturk yayın akışına ulaşmak için tıklayınız” sekmesine tıkladıktan sonra gelen yayın akışı üzerinden seçim yapınız. Ardından açılan pencere üzerindeki bilgileri kontrol ediniz ve “Kaydet” e tıklayınız.
Uzaktan kayıt yapmak için tıklayınız.

Online İşlemler'e www.digiturk.com.tr adresindeki Online İşlemler menüsü üzerinden de ulaşabilirsiniz.

onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Paket ve Servisler” menüsünden “Mevcut Paketlerim” e geliniz. “Yeni Paket Ekle”  işlemi üzerinden istediğiniz paketleri faturanıza ekleyerek satın alabilirsiniz.

Paket ve servisleri satın almak için tıklayınız.


Online işlemlere www.digiturk.com.tr adresindeki Online İşlemler menüsü üzerinden de ulaşabilirsiniz.

Digiturk Online İşlemler'de sol tarafta bulunan Uzaktan Kayıt menüsündeki Kanal Kaydet seçeneğinden kayıt talimatı verebilirsiniz. Kayıt talimatı vermek için tıklayınız.

Kayıt İşlemleri

Kumandanızın üzerindeki “Guide ya da Rehber” tuşuna basarak tüm kanalların yayın akışına erişebilirsiniz. Yayın akışı listesinde kaydetmek istediğiniz programın üzerindeyken kumandanızın  “Rec” tuşuna basarak kayıt işlemi için talimat verebilirsiniz. Kayıt işlemini gerçekleştirirken uydu alıcınızın ekranında "Rec" yazısı görünmekte ve kırmızı kayıt ışığı yanmaktadır.

Kaydettiğiniz programların listesine ise şu şekilde ulaşabilirsiniz:
• Kumandanızın "MENÜ" ya da "OPTS" tuşuna basın, çıkan menüde "Kayıt Listesi"ni seçin
• Açılan menüde "Kayıt Listesi" seçtiğiniz zaman kaydettiğiniz içeriklere, "Planlanmış Kayıtlar" bölümünü seçtiğiniz zamansa henüz kaydedilmemiş ama kayıt talimatı verilmiş içeriklere ulaşabilirsiniz.

HATIRLATMA: Çeşitli sebeplerden dolayı yayın akışına uymayan televizyon programlarının kayıt işlemlerinde üyelerimize "zaman bazlı kaydetme" özelliğinin kullanımı tavsiye edilmektedir. "Planlanmış Kayıtlar" menüsü içerisindeyken sırasıyla "OPTS" ve "Zaman Bazlı Kaydetme" tuşlaması yapıldığı zaman, ekrana çıkan formdaki bölümler eksiksiz doldurulduktan sonra kayıt işlemi başarıyla tamamlanacaktır.

Digiturk Plus'ın uzaktan kayıt özelliğiyle siz evde olmasanız da sevdiğiniz programları kaçırmazsınız. Uzaktan kayıt için 4 alternatifiniz var:

DIGITURK ONLINE İŞLEMLERDEN KAYIT
Digiturk Online İşlemler'de sol tarafta bulunan Uzaktan Kayıt menüsündeki Kanal Kaydet seçeneğinden kayıt talimatı verebilirsiniz. Kayıt talimatı vermek için tıklayınız.

beIN Connect UYGULAMASINDAN KAYIT
beIN Connect uygulamasına giriş yaptıktan sonra sol üst menüde yer alan  "Rehber" sekmesinden kaydetmek istediğiniz kanal ve programı seçerek uzaktan kayıt işlemini tamamlayabilirsiniz.

beIN Connect uygulamasını indirmek için;
IOS için tıklayınız.
Android için tıklayınız.
Windows Phone için tıklayınız

CEP TELEFONUNDAN KAYIT
Kayıtlı* cep telefonunuzdan; kayıt talebiniz aynı gün içinse KANAL KAYDET, yazdıktan sonra programın başlangıç, bitiş saatini ve kanal ismini yazıp 3555'e gönderebilirsiniz.

DIGITURK MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN KAYIT
(0212) 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayıp sesli yanıt sisteminde önce 3'ü sonra 5'i tuşlayarak istediğiniz program için kayıt talimatı verebilirsiniz. 

Uzaktan kayıt hizmetini destekleyen kutular: DT-5005DT-5103DT-5104AT-5105DT-7103DT-HY6100DT-HY6101DT-PHI 7100,DT-PHI 9100HM-9502HM-9503HM-9504HM-9505 

Üyelik İşlemleri

Turkcell : 1 TL 
Vodafone : 0,40 TL
Türk Telekom: 0,80 TL

Mülkiyeti Digiturk'e ait olan kutular için tutar yansıtılmaktadır. Yansıtılan bu tutarlar, sahip olduğunuz kutunun özelliklerine göre değişmektedir. Aşağıdaki tabloda kutuların özelliklerine göre fiyat bilgileri yer almaktadır. 


Deprem bölgesindeki üyelerimiz, Ülke olarak bir felaketi yaşadığımız şu günlerde bizde sizin yanınızdayız. Hasar tespit belgenizi aldığınız zaman bize iletebilirsiniz. (Herhangi bir süre/zaman olmaksızın. Bu belgeyi bize iletmek için almanıza gerek yok, zaten tüm işlemleriniz için bu belgeye ihtiyacınız olacak) Bize ilettiğiniz zaman hem ekipman bedelinizi hem de çıkmış olan faturalarınızın tamamını iptal edeceğimizden endişeniz olmasın. Çok geçmiş olsun.


KUTU AİLESİ FİYATLAR
4K PVR KUTU 3.390 TL
IQ PVR KUTULAR 2.410 TL
BASIC PVR KUTULAR 800 TL
HD KUTULAR 995 TL
HDD(Harddisk) 1.075 TL
SMARTKART 95 TL
PLC MODEL 340 TL
PLC KIT 690 TL
KEN WIFI DONGLE

120 TL

PIN kodunuz Digiturk kullanımınızı daha güvenilir kılma amacıyla oluşturulmuş sayısal değerler içeren 4 haneli bir şifredir. PIN kodunuzu şu işlemler için kullanabilirsiniz:

• beIN BOX OFFICE kanallarından film satın almak için
• Kanal kilidi koymak için.

PIN kodunuzu ilk ilk kez kullanıyorsanız, PIN kodunuz: “0000”dır.

Evet, çok uygun koşullarla evinize birden çok Digiturk üyeliğini Yan Oda başvurusu yaparak bağlatabilirsiniz. onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra "Üyelik/Yan Oda" menüsünden talebinizi aktarabilirsiniz.

Digiturk Yan Oda üyeliği almak için tıklayınız.

Faturanızın sol üst köşesinde yer alan 10 haneli numara aynı zamanda üye numaranızdır.

onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra "Üyelik" menüsü "Kişisel Bilgilerim"

üzerinden üyelik numaranıza ulaşabilirsiniz.


Üyelik bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.  

Taşınmaya karar verdiğiniz zaman öncelikle Digiturk Müşteri Hizmetlerini (0212 473 73 73) arayarak nakil talebinizi aktarmanız gerekmektedir. Müşteri temsilcimiz adres bilgilerinizi alarak kurulumunuzun yapılması için yeni teknik servisinize talebinizi aktaracak; size de yeni teknik servisinizin telefon numarasını verecektir.

Sadece Çanak Anten Fiyatları

  • Çanak Anten Seti (Ayak Dahil) + 20 Mt Kablo + Üniversal LNB + 2 adet konnektör   860 TL
  • Çanak Anten Seti (Ayak Dahil) + 20 Mt Kablo + DMDU LNB + 2 adet konnektör  1419 TL

Nakil Hizmet Bedeli ve Çanak Anten Kurulum Bedelleri

Sıfır Çanak Anten Seti (Ayak Dahil) + 20 Mt Kablo + Üniversal LNB + 2 adet konnektör+Çanak Montaj İşçilik  1130 TL ( 270 TL'si faturasına yansır  860 TL Nakit)

Nakil Hzmeti + Çanak Anten Seti (Ayak Dahil) + 20 Mt Kablo + Üniversal LNB + 2 adet konnektör+Nakil  İşçilik 1130 TL ( 270 TL'si faturasına yansır  860 TL Nakit)

Nakil Hizmeti : Çanak Anten Seti (Ayak Dahil) + 20 Mt Kablo + DMDU LNB + 2 adet konnektör+Nakil İşçilik  1689 TL ( 270 TL'si faturasına yansır  1419 TL Nakit)


İmzalı Başvuru formu (başvuru formu için tıklayınız

Başvuru talebinde bulunulur  › 24 saat içinde başvurunun yapıldığına dair teyit alınır  › 7 günlük fesih süreci başlar  › İptal işlemi gerçekleştirilir  › Cihazlar teslim edilir.


Deprem bölgesinde yaşayan üyelerimiz; Ülke olarak bir felaketi yaşadığımız şu günlerde bizde sizin yanınızdayız. Hasar tespit belgenizi aldığınız zaman bize iletebilirsiniz. (Herhangi bir süre/zaman olmaksızın. Bu belgeyi bize iletmek için almanıza gerek yok, zaten tüm işlemleriniz için bu belgeye ihtiyacınız olacak) Bize ilettiğiniz zaman hem ekipman bedelinizi hem de çıkmış olan faturalarınızın tamamını iptal edeceğimizden endişeniz olmasın. Çok geçmiş olsun.





Müşteri Hizmetlerimizi (0212) 473 73 73 arayarak bu talebinizi iletebilirsiniz. En kısa zamanda Braille alfabesiyle hazırlanmış abonelik sözleşmesini size ulaştıracağız. 

Ekipmanlarınızı (Digiturk uydu alıcısı, Dijital Kart, Kumanda, Scart/ HDMI kablo, Elektrik Kablosu/ Adaptör, vb.)  teknik servislerimize iade edebilirsiniz.

Hatırlatma: Teknik servise iade ettiğiniz ekipmanlara ait formu, iade işlemleriniz tamamlandıktan sonra göndereceğimiz SMS bilgilendirmesinden kontrol edebilirsiniz.

Size en yakın Teknik Servis bilgisini öğrenmek için tıklayınız.

Üyeliğini devretmek isteyen kişiyle üyeliği devralacak kişi birlikte teknik servisle görüşür. Devralan kişi adına devir sözleşmesi düzenlenir. 270 TL karşılığında devir işlemi gerçekleştirilir. Yeni adreste kurulum yapılacaksa ayrıca kurulum ücretleri de alınmaktadır. Detaylı bilgi için (0212) 473 73 73’ü arayınız. 

Dostlar kampanyası kapsamında Digiturk üyeliğini tavsiye eden kişi ve üyeliğe yeni geçen kişinin 1 aylık faturası Digiturk tarafından ödenir. Bir üye yıl içerisinde (üyenin önerdiği/önerildiği tarihten itibaren 1 yıl) 5 üyeye Digiturk üyeliği önerebilir,  bir kez tavsiye edilebilir. Tavsiye eden ya da tavsiye edilen üye kendi kullandığı paket ve kampanyasına göre indirim alır. Detaylı bilgi için (0212) 473 73 73’ü arayınız.

Digiturk üyeliği 1 yılı dolmuş ya da 1 yılı aşmış olan üyelerimiz, ödenmemiş faturaları yoksa ve daha önce dondurma hakkını kullanmadılarsa üyeliklerini dondurma haklarını kullanabilirler. Detaylı bilgi için Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayınız. 

Üyeliğinizde, ödenmemiş faturalar, gecikme bedelleri, kullanım sözlü paketler veya iade edilmemiş ekipmanlar yoksa faturalama olmayacaktır.

PIN Problemleri

PIN kodunuzu ilk ilk kez kullanıyorsanız PIN kodunuz "0000"dır.

PIN kodunuzu değiştirmek için aşağıdaki işlemleri yapınız.

• Kumandanızın “MENÜ” ya da “OPTS” tuşuna basın, yön tuşlarıyla “AYARLAR” menüsüne gelip “OK” tuşuna basın,
• Yön tuşlarıyla “ERİŞİM KONTROLÜ” menüsüne gelip “OK” tuşuna basın ve mevcut PIN kodunuzu girin,
• Yön tuşlarıyla “PIN KODU DEĞİŞTİRME” menüsü gelip “OK” tuşuna basın, önce mevcut PIN kodunuzu, sonra iki kez yeni PIN kodunuzu girerek PIN kodunuzu değiştirin,
• Değiştirme işleminiz tamamlandıktan sonra “BACK” tuşuna arka arkaya basarak tüm menülerden çıkın.

PIN kodunuzu hatırlamıyorsanız onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Destek” menüsünden “Ekipman PIN Kodu Sıfırla” işlemi üzerinden PIN kodunuzu sıfırlayabilirsiniz.
PIN kodunuzu sıfırlamak için tıklayınız.

Online işlemlere www.digiturk.com.tr adresindeki Online İşlemler menüsü üzerinden de ulaşabilirsiniz. 

PIN kodunuzu hatalı girme hakkınızı doldurduğunuzda “PIN kodu girme hakkınız tükendi. Lütfen Müşteri Hizmetleri Merkezini arayınız” uyarısıyla karşılaşacaksınız. Bu durumda; Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayarak sesli yanıt sisteminden, onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Destek” menüsünden “Ekipman PIN Kodu Sıfırla” işlemi üzerinden PIN kodunuzu sıfırlayabilirsiniz.
PIN kodunuzu sıfırlamak için tıklayınız.

İnternet

Evet, ayda 129.90 TL’den başlayan fiyatlar ile Digiturk’le internet tekliflerinden faydalanabilirsiniz. Digiturk’ünüz ile beraber faydalanabileceğiniz avantajlı tekliflerimiz için tıklayınız.

Evet. Yalın İnternet Fiber / ADSL / VDSL İnternet hizmetinden faydalanarak, telefon aboneliği olmadan internet müşterisi olabilirsiniz. 

Fiber internet, yüksek hızlı internet teknolojisidir. Fiber optik kablolar aracılığı ile sunulmakta olan fiber internet, kullanıcılarına yüksek hızda, kesintisiz internet deneyimi sunar. VDSL ve ADSL teknolojilerine göre çok daha hızlı downlad ve upload hız imkanı verir. 

Fiber internet fiber altyapı yatırımının artması ile ülkemizde ve dünyada yaygın hale gelmiştir.



Digiturk ZTE Modem Kurulumu

ZTE H168A Modem Kurulum Adımları

ZXHN H168A Dual-band 802.11ac VDSL2/ADSL2+ modemin ilk kurulumu için videodan detaylarına ulaşabilirsiniz. 

http://dgtrk.lu/1ey2h

Digiturk'den aldığınız Uydu veya Internet hizmetinizi istediğiniz adrese nakil yaptırabilirsiniz. Nakil işleminizi başlatmak için 0 212 473 7373 no'lu Digiturk Müşteri Hizmetleri'ni hat sahibi arayarak işlemi başlatabilir. 

Digiturk İnternet nakil işlemleri için 0212 473 7373 nolu müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Müşterilerimiz tarafından bildirilip takibe alınan arıza kayıtları öncelikle altyapı sağlayıcı operatör tarafından incelenir. 

Yapılan kontroller sonucunda yaşanılan problem altyapı sağlayıcı operator kaynaklı ise çözümlenerek, Digiturk tarafından müşterilerimize bilgilendirme yapılır. 

Digiturk İnternet Teknik destek hizmetini ücretsiz olarak müşterilere sağlamaktadır.

Müşterilerimizin hizmet almakta olduğu altyapısını iyileştirmek için yaptırdığımız planlı bakım çalışmasıdır.

Kablosuz internet bağlantınızda kopmalar yaşadığınız taktirde aşağıda belirttiğimiz önerileri uygulayabilirsiniz;


Modeminizi yeniden başlatabilirsiniz.

Bağlantı yaptığınız cihazı (cep telefonu, tablet, pc) yeniden başlatabilirsiniz.

Modem konumunu değiştirebilirsiniz. Evin koridoru gibi orta bir kısmında ya da salon gibi çok kullanılan bir odada konumlandırabilirsiniz. Unutmamalısınız ki modeme uzaklık ve modemle aranızdaki duvar sayısı ve duvar kalınlığı bağlantı kalitenize olumsuz etki eder.

Eviniz büyükse ya da modemin konumu değiştiremiyor ve odalarınızın bazıları modeme uzak bir noktada kalıyor ise Wifi alan genişletici temin etmenizi tavsiye ederiz.

Modeminizin (verici) eski olması, bağlantı yaptığınız cep telefonu, tablet, pc gibi cihazların (alıcı) eski olması da bağlantı kalitesine olumsuz etki eder. Bu cihazları yeni modeli ile değiştirdiğiniz taktirde bağlantı kaliteniz iyileşecektir. 

Çevrede mevcut modem kanalınıza parazit yapan telsiz telefon, mikrodalga, fırın gibi bir etken olabilir. Bu durumda modem kanalınızı değiştirmeniz gerekmektedir. Modem kanal değişikliğini nasıl yapacağınızı internet üzerinden arama yaparak öğrenebilirsiniz.

       Örnek arama: “Airties 5444 modem kanal değişikliği”

Bağlantı hızınız; bağlanmaya çalıştığınız sitenin durumuna, kablosuz bağlantılarda modeme olan mesafeye ve çevresel faktörlere bağlıdır.

Modeminizi kapatıp açınız.

Modeminizi belli aralıklarla kapatıp açarak zaman zaman yaşanabilecek geçici bağlantı ve hız sorunlarını giderebilirsiniz. Modeminizin fişini çekip 30 saniye bekledikten sonra yeniden takarak ışıkların yanmasını bekleyiniz.

Başka siteleri kontrol ediniz.

Tek bir sitede sorun yaşıyorsanız bu durum bağlanmaya çalıştığınız siteden kaynaklanıyor olabilir.

Bilgisayar ayarlarınız, antivirüs programlarınız bazı sitelere ulaşmanızı engelleyebilir. 

Ulaşmaya çalıştığınız internet sitesi adli makam kararı ile erişime engellenmiş olabilir. 

Bilgisayarınızın sağ alt köşesinde bulunan kablosuz işaretinden bilgisayarınızın kablosuz özelliğinin açık olduğundan emin olunuz. ( Mac cihazlarda sağ üst köşede )

Bilgisayarınızın kablosuz ağ anahtarını açtıktan sonra kablosuz ağınıza bağlanmayı tekrar deneyiniz.
Kablosuz ağ adınızdan ve şifrenizden emin değilseniz Modem Arayüzüne bağlanarak kablosuz ağ Kullanıcı Adı ve Şifre bilgilerinizi kontrol edebilir , değiştirebilirsiniz.

Fatura Açıklamaları

Digiturk ürün ve servisleri ön ödemeli bir sistemdir. Her ayın 3’ünde o ay için izlenecek ürün ve servisler faturalandırılır.

İlk faturanıza üye olduğunuz aydan bir sonraki aya kadar olan bedeller de dahil edilir.

Örneğin;

19 Ağustos tarihinde 50 TL değerinde bir pakete üye olduğunuzda, ilk fatura 3 Eylül tarihinde kesilir ve aşağıdaki kalemlerden oluşur:


19 Ağustos_03 Eylül      25,00 TL    15 günlük paket bedeli

03 Eylül_03 Ekim          50,00 TL     1 aylık paket bedeli

Toplam                        75,00 TL

Paket Ücretleri : Üye olunan paketin aylık bedelinin faturaya yansıtılmasıdır. 
Kutu Servis Ücretleri : Kullanılan Digiturk ekipmanının aylık servis ücretinin faturaya yansıtılmasıdır. (4K servis ücreti gibi). 
İletim Hizmet Bedeli : Her ay fatura kalemlerinizde yer alan İletim hizmet bedeli, tahsilata aracılık anlaşmasından sonra Digital Platform Teknoloji Hizmetleri A.Ş. yasal mevzuatı gereği, bu tutarı faturada ayrı olarak belirtmektedir. Yasal mevzuat gereği faturada yaptığımız bu düzenleme, sizin ödediğiniz fatura tutarında herhangi bir değişiklik yaratmamaktadır. Tüzel abonelikler için, her iki faturayı da ayrı ayrı ve iki ayrı Tüzel kişilik ünvanı altında (KREA İçerik Hizmetleri ve Prodüksiyon A.Ş. ve Digital Paltform Teknoloji Hizmetleri A.Ş.) kayıtlara almaları gerekmektedir. 

İzle & Öde Ücreti : Satın alınarak izlenen programların ücretidir.
KDV (Katma Değer Vergisi) : Digiturk Paketleri ve İzle-öde servisi için 18%.
ÖİV (Özel İletişim Vergisi) : İletişim hizmeti ücreti için %7.5 oranındadır.
Yapmış olduğunuz ödemeden bu fatura ile mahsup edilen: Faturanızdan, daha önce yapılan ödeme sebebiyle düşülen tutarı göstermektedir.
Ödenecek Tutar : Ödemeniz gereken tutarı gösterir.
Gecikme Faizi : Son ödeme tarihinde ödenmeyen faturalar için gecikme faizi uygulanmaktadır. Aylık gecikme faizi oranı %1,4'tür ve ödemenin geciktiği gün bazında hesaplanmaktadır. 



Fatura Üst Sınırı: Digiturk yayın hizmetini kullanırken faturanızı kontrol etmenize olanak sağlayan bir hizmettir. Bu hizmetle siz fatura üst sınırını seçersiniz, faturanız belirlediğiniz tutara ulaştığında Digiturk tarafından cep telefonunuza aşım bilgilendirme mesajı gönderilir.

Hizmet Kapsamı:
•    Fatura Üst Sınırı Hizmeti, kullanım esnasında fatura tutarının kontrol edilmesine olanak tanır.
•    Bu hizmetten yararlanmak için belirlediğiniz fatura üst sınırı, en az 100 TL olmalıdır.
Seçilmiş olan fatura üst sınır tutarı, dönemsel nitelikli sabit ücretler toplamından daha düşükse; en uygun olan fatura üst sınır tutarına sistem tarafından otomatik olarak geçirilerek, SMS ile bilgilendirme yapılır. Tüm üyelerimiz bu hizmetten ücretsiz faydalanabilir.

Bu hizmetten, (0212) 473 7373 No'lu Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayarak yararlanabilirsiniz. 

Dönemsel nitelikli sabit ücretler; düzenli olarak faturanıza yansıyacak paket ve servis ücretlerinin toplamıdır.
Fatura üst sınırınızı bu paket ve servisler için düzenli olarak ödenen sabit tutarlar belirler. Faturanıza ek olarak yansıyan değişken bedeller bu limiti etkilemez.

Örnek 1: Digiturk FILM paketi satın almış olan üyemizin ücreti dönemsel nitelikteki sabit ücrettir. Box Office'ten ek olarak satın alınan filmler dönemsel nitelikli sabit ücretlere dâhil değildir, değişkendir. Dolayısıyla fatura üst sınırınızı Box Office'ten alınan filmler etkilemez.

Örnek 2: Bağlantı ve cihaz taksit ücretleri dönemsel nitelikli ücretler olarak değerlendirilirken, bu ücretlerin tek seferde ödenmesi durumunda dönemsel olmaktan çıkar.

Fatura üst sınırı belirledikten sonra sabit ücretlerin yanında ek olarak aldığınız değişken ücretler ile bu sınırı aşıyorsa Digiturk tarafından cep telefonunuza aşım bilgilendirme mesajı gönderilir. 

Her iki durumda da sizinle iletişime geçilir.

1-Belirlediğiniz fatura üst sınırını sabit ücretlerle aştığınızda:
Belirlemiş olduğunuz fatura üst sınır tutarına ulaştığınızda SMS ile bilgilendirilirsiniz. Fatura üst sınır limit bilgilendirmeniz her ayın 7'sinde SMS ile iletilerek aşım varsa bir üst limite sistemsel olarak taşınacaksınız.

Örnek 1: 100 TL'lik bir fatura üst sınır tutarı belirlediniz, aynı ay içerisinde ek bir paket daha alarak sabit ödemeniz 100 TL yerine 120 TL oldu. Bu durumda belirlediğiniz fatura üst sınırınız Digiturk tarafından bir üst limite otomatik olarak taşınır ve bunun bilgilendirmesi SMS olarak gönderilir.

2- Belirlediğiniz fatura üst sınırınızı değişken ücretlerle aştığınızda bilgilendirmesi SMS olarak gönderilir.

Örnek 2: 100 TL'lik bir fatura üst sınır tutarı belirlediniz, aynı ay içerisinde Box Office'ten de ek olarak FİLM satın aldınız. Değişken ücretler* ile sadece o aylık ödemeniz 100 TL yerine 120 TL oldu. Bu durumda belirlediğiniz fatura üst sınırınız değiştirilmez yine 100 TL limitte kalırsınız, sadece SMS ile tarafınıza "Aşım bilgilendirilmesi" yapılır.

•    Değişken ücretler:
o İzle öde ücreti
o Fatura düzeltmeleri; Taahhüt farkı 
o Faturanıza yansımış olan gecikme bedeli tutarları
o Kampanya indirimleri
o KDV (Katma Değer Vergisi) ve ÖİV (Özel İletişim Vergisi)
o Damga vergisi 

Faturalama Süreci

Digiturk'te faturalar, her ayın 3'ünde kesilmektedir. Faturanızın son ödeme tarihi de aynı ayın 16'sı olmaktadır ve bu tarih faturanızın sağ üst kısmında belirtilmektedir.

Faturanızın son ödeme tarihi hafta sonu ya da resmi tatiller nedeniyle birkaç gün öncesi ya da sonrası olarak değiştirilebilir. Fatura kesim ya da son ödeme tarihlerinin üyelerimizin isteğine göre değiştirilmesi mümkün olduğunda sizlerle bilgisi paylaşılacaktır. 

Ödenmemiş 3 faturası biriken üyelerimizin, güncel dönem faturası hariç tüm fatura borçlarını ödememesi durumunda yayınları kapanmaktadır.

Faturalarınızın düzenli olarak ödenebilmesi için otomatik ödeme talimatı verebilir, yayınlarımızdan kesintisiz faydalanabilirsiniz.

Son ödeme tarihinde ödenmeyen borcunuza uygulanacak gecikme faizi aylık %1,4'tür ve ödemenin geciktiği gün bazında hesaplanır. Faturanızı son ödeme tarihinden sonra ödemeniz durumunda oluşacak gecikme bedeli, ödemeniz esnasında hesaplanarak mevcut faturanızın ödenecek tutarına eklenir.

Otomatik ödeme talimatı hakkında bilgi almak için tıklayınız

Üyeliğinizde; ödenmemiş faturalar, gecikme bedelleri, kullanım sözlü paketler ya da iade edilmemiş ekipmanlar yoksa faturalama olmayacaktır. 

Fatura İşlemleri

Digiturk olarak sizlere, faturanızı tek tıkla öğrenebilmenizin doğa dostu bir yöntemini sunuyoruz.E-fatura sistemi sayesinde fatura bilgilerinizi elektronik ortamda daha hızlı ve güvenli bir şekilde alabilirsiniz.

Online İşlem Merkezine giriş yaparak, Fatura menüsündeki “fatura izni” sekmesinden fatura gönderim kanalı tercihinizi e-fatura olarak güncelleyebilirsiniz.
Online İşlemler'e giriş yapmak için tıklayınız.

Digiturk faturalarınız hakkındaki bilgilere Çağrı Merkezimiz, Online İşlem Merkezi ve SMS yoluyla kolaylıkla ulaşabilirsiniz.



Digiturk Müşteri Hizmetleri: 0212 472 73 73’ü arayarak fatura menüsünü tuşladığınızda son dönem fatura bilgilerinizi ve ödenmemiş fatura tutarınızı öğrenebilir, kolaylıkla kredi kartıyla ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.


Online İşlem Merkezi: Kişisel şifreniz ile giriş yaparak, Fatura menüsündeki “Fatura Detayları” sekmesinden öğrenebilirsiniz. Online İşlemler'e giriş yapmak için tıklayınız.


SMS: Son dönem fatura tutarınızı öğrenmek için FATURA yazıp 3555’e gönderebilirsiniz.

SMS Ücreti: Turkcell:1 TL, Vodafone 0,40 TL, Türk Telekom:0,80 TL'dir



Fatura detayları için tıklayınız.
Ödeme yapmak için tıklayınız

Faturalarınızı birçok kanaldan kolaylıkla ödeyebilir, otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Otomatik ödeme talimatı sayesinde faturalarınız gecikmeden ve takip gerekmeden kolaylıkla ödeyebilirsiniz.


Online İşlem Merkezi:Faturanızı Online işlemler merkezi’ne girerek, Fatura menüsündeki Fatura Ödeme sekmesinden ödeyebilir, ödeme talimatları sekmesinden gelecek dönem faturalarınız için otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Online İşlemler'e giriş yapmak için tıklayınız.

Digiturk Müşteri Hizmetleri:Dilediğiniz zaman 0212 473 73 73 numaralı Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayarak sesli yanıt sistemimizin yardımıyla kredi kartı fatura ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Digiturk Yetkili Servisleri:Bulunduğunuz ildeki Digiturk Yetkili Servislerinden faturalarınızı ödeyebilirsiniz. Size en yakın yetkili servisini bulabilmek içintıklayınız

Anlaşmalı Bankalar:Aşağıdaki tablodan anlaşmalı bankalara ulaşabilirsiniz.



Önemli Hatırlatma : PTT işlem noktalarında işlem ücreti 8 TL, Garanti Bankası işlem ücretleri; İşlem noktası 3,25 TL, Kartla ATM ödemesi 1,5 TL, Kartsız ATM ödemesi 4 TL, Alo Garanti 2,5 TL, Gişe 5 TL’dir.



Bankalar                Vezneler Otomatik Ödeme ATM Mobil Bankacılık
Akbank

+
+ +
Aktif Yatırım Bankası
+ +

Albaraka Türk Katılım Bankası
+ + + +
Alternatifbank
+ +

Anadolubank
+ +

Denizbank
+ + + +
QNB Finansbank
+ + + +
HSBC Bank 
+ + + +
ICBC Turkey Bank
+ +

ING Bank
+ + + +
Odea Bank
+ + + +
Şekerbank
+ + + +
T.C Ziraat Bankası
+ + + +
Turkish Bank 
+ +

Türk Ekonomi Bankası
+ + + +
Türkiye Finans Katılım Bankası
+ + + +
Türkiye Garanti Bankası
+ + + +
Türkiye Halk Bankası
+ + + +
Türkiye İş Bankası

+ + +
Türkiye Vakıflar Bankası
+ + + +
Yapı ve Kredi Bankası
+ + + +

HATIRLATMA: Digiturk fatura tahsilat aramaları 0212 473 7373, 0212 473 7345 , 0212 310 5560 , 0212 310 5599, 0212 473 7375, 0212 310 5513, 0212 310 5540 numalarından yapılmaktadır.



Otomatik ödeme talimatı sayesinde faturalarınız gecikmeden ve takip gerekmeden kolaylıkla ödeyebilirsiniz.

Online işlemler Merkezi’ne girerek Fatura menüsündeki Ödeme Talimatları menüsünden veya 0212 473 73 73 numaralı Sesli Yanıt Sistemimizden önce 2 sonra 3 ü tuşlayarak kolayca verebilirsiniz.

Online İşlemler'e giriş yapmak için tıklayınız.

Aynı zamanda anlaşmalı bankaların tamamından otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.


Faturalarınızın farklı bir adrese gönderimini istiyorsanız onlineislemler.digiturk.com.tr adresine giriş yaptıktan sonra “Üyelik" menüsü “Kişisel Bilgilerim” sekmesinden  işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Adres değişikliği için tıklayınız

Faturanızın ulaşmaması durumunda 0212 473 7373 numaralı çağrı merkezimizi arayarak adresinizi teyit edebilir, faturanızın tarafınıza e-mail olarak ya da SMS ile gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Aynı zamanda Online işlemler Merkezine giriş yaparak adresinizi kontrol edebilir/değiştirebilir, geçmiş faturalarınzı kontrol edebilirsiniz.

Faturalarınızın düzenli olarak güvenli bir şekilde elektronik ortamda alabilmek için e-fatura izni verebilirsiniz. Böylelikle, hem faturalarınızın postada kaybolma riski olmaz, hem de doğayı korumuş olursunuz...

E-fatura ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Hata kodları

Kayıt listesi menüsünden, sabit diskte yeterli boş alan olduğundan emin olunuz. Yeterli boş alan yok ise eski kayıtlarınızı silmeniz gerekir.

Digiturk Plus servisleri aboneliğiniz varsa kutunuzun elektrik fişini çıkarıp, kısa bir süre bekledikten sonra tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

İlgili içeriği daha önce satın almanıza rağmen hata alıyorsanız çözüm sinyali gönderilmelidir. Çözüm sinyali gönderildikten sonra birkaç saniye bekleyiniz. Ardından kanal değiştirip tekrar kontrol ediniz. Çözüm sinyali için tıklayınız.

Bulunduğunuz bölgede yoğun hava muhalefeti (Şiddetli Yağmur, Kar, Fırtınalar) varsa herhangi bir işlem yapmadan bekleyiniz.

Bulunduğunuz bölgede yoğun hava muhalefeti (Şiddetli Yağmur, Kar, Fırtınalar..)  varsa herhangi bir işlem yapmadan bekleyiniz.

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun çözülmedi ise bölgenizdeki teknik servisinize başvurunuz. Size en yakın teknik servis için tıklayınız.

Kartın, kutu üzerindeki yuvaya doğru yönde takılı olduğunu, tam olarak oturduğunu veya başka kart takılı olup olmadığını kontrol ediniz.

Sorun devam ediyor ise kutunuzun elektrik fişini çıkarıp, kısa bir süre bekledikten sonra tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz. 

Şifreli bir Digiturk kanalı üzerinde iken (Örneğin 1-21-77 nolu kanallarda) kartı çıkarınız. Ekranda "E04-4 Dijital kartınızı takınız" mesajı görülecektir. Şifresiz kanal üzerinde iken hata mesajı görülmez. Kartınızı, kartın üzerinde bulunan OK yönünde ve altın rengi çip altta kalacak şekilde tekrar yerleştiriniz. 
DT-9002/9003 kutu kullanıyorsanız çip üstte kalacak şekilde yerleştiriniz. 
İki kart giriş yuvası olan DCR veya Plus model bir kutu kullanıyorsanız dijital kartın alt kart yuvasına takıldığından emin olunuz. Kartı taktıktan bir süre sonra E04-4 hatası ekrandan kaybolup yayınlarınız açılacaktır.

Kanal değiştirip tekrar kanala geliniz. Kanal üzerinde birkaç dakika bekleyiniz. 

Digiturk Plus servisleri aboneliğiniz varsa kutunuzun elektrik fişini çıkarıp, kısa bir süre bekledikten sonra tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Sorun devam ediyor ise Digiturk kumandanız ile MENÜ(OPTS)/Kurulum/Kolay Kurulum menüsüne girerek kanal kurulumu yapınız. 

Kutunuzun fişini çıkarıp, kısa bir süre bekledikten sonra tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Hatanın düzeltilmesi için hata alınan kanal üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Sinyalin ardından herhangi bir işlem yapmadan kanal üzerinde 2 saat kadar beklenmelidir. Ardından yayınlarınız açılacaktır. Çözüm sinyali için tıklayınız.

Kanal değiştirip tekrar kanala geliniz. Kanal üzerinde birkaç dakika bekleyiniz. 

Digiturk Plus servisleri aboneliğiniz varsa kutunuzun elektrik fişini çıkarıp, kısa bir süre bekledikten sonra tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Kanal değiştirip tekrar kanala geliniz. Kanal üzerinde birkaç dakika bekleyiniz.

Kaydı durdurup tekrar başlatınız.

Kanal değiştirip tekrar kanala geliniz. Kanal üzerinde birkaç dakika bekleyiniz.

Kanal değiştirip tekrar kanala geliniz. Kanal üzerinde birkaç dakika bekleyiniz.

Bazı kanallar, belirli bir saatte, maç veya başka bir program için şifreli yayına geçebilir. Özellikle, Türksat yayını izleyen üyelerde TRT, NTV ve NTV Spor gibi kanallarda, kanalın yayın akışından kaynaklanan bu durum görülebilir. Digiturk kumandanız üzerindeki MODE tuşuna basarak, Digiturk paketleri dâhilinde olan kanallara geçebilirsiniz.

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise  0212 473 7373 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz. 

Hata alınan kanal üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Sinyalin ardından herhangi bir işlem yapmadan kanal üzerinde 2 saat kadar beklenmelidir. Bu süre içerisinde yayınlarınız açılacaktır. Çözüm sinyali için tıklayınız.

Kutu açıldığında sorun devam ediyorsa bu kanal, kaydına izin verilmeyen bir kanal olabilir. Kayıt yapılması engellenmiş kanalları 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz

Kutu açıldığında sorun devam ediyorsa bu kanal, zaman öteleme (timeshift) yapılmasına izin verilmeyen bir kanal olabilir. Zaman öteleme (timeshift) yapılması engellenmiş kanalları 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz. 

Yeni kurulum yapıldıysa hata alınan kanal üzerindeyken çözüm sinyali gönderilmelidir. Çözüm sinyali göndermek için tıklayınız. Yeni kurulum yapılmamışsa bir sonraki çözüm adımını izleyiniz.

Kutunuzun elektrik fişini çıkarıp tekrar takınız. Süresi dolan kayıtlar, bir süre sonra kayıt listesinden kaldırılacaktır.

Digiturk Plus kutu ve Servislerini kullanmak için gerekli yetkiler tanımlanmadığı durumlarda, kutu ekranında bu hata görülebilir. Yeni eklenen üyeliklerde de bu hata görülebilir. Bu durumda kutunun fişini çıkarıp tekrar takınız.

Daha önce kaydettiğiniz bir kanal için bu hatayı alıyorsanız kutunuzun elektrik fişini çıkarıp tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Digiturk kutunuzun arkasında yer alan beyaz anten kablosunun takılı olduğundan emin olunuz. Kablo takılı ise kutunuzun elektrik fişini çekip taktıktan sonra  Digiturk kumandanız ile MENÜ(OPTS)/Kurulum/Kolay Kurulum menüsüne girerek kanal kurulumu yapınız.

Sahip olduğunuz kutunuzun marka ve modeline uygun olan kurulum tipini aşağıdaki tablodan seçerek işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.


15 kasım itibari ile Türksat uydusundan hizmet vermeye devam edeceğiz. Eutelsat kurulumu yapıldıktan sonra yayın sorununun devam etmesi halinde Türksat kurulumu da yapınız.


Hata Kodu Kutu Marka Kutu Model Kurulum Tipi
E52-58 HUMAX HD3 HM-9505HD Türksat Kolay Kurulum
E52-58 VESTEL HD4 DT-9104HD *Eutelsat Kolay Kurulum
E52-58 HUMAX HD3 HM-9504HD Türksat Kolay Kurulum
E52-58 HUMAX HD2 HM-9503HD Türksat Kolay Kurulum
E52-58 VESTEL HD2 DT-9103HD *Eutelsat Kolay Kurulum
E52-58 SUNNY HD DT-5103HD Türksat Kolay Kurulum
E52-58 HUMAX HD4 HM-9506HD *Eutelsat Kolay Kurulum
E52-58 HUMAX HD2 HM-9502HD Türksat Kolay Kurulum
E52-58 Vestel HD DT-9102HD *Eutelsat Kolay Kurulum
E52-58 VESTEL HD2 T-9102HD *Eutelsat Kolay Kurulum
E52-58 SUNNY HD2 DT-5104HD Türksat Kolay Kurulum
E48-32 Pace HD PVR DT-HY6101 Kolay Kurulum
E48-32 SAGEM HYBRID PVR DT61440UHD Kolay Kurulum
E48-32 Pace HD PVR DT-HY6100 Kolay Kurulum
E48-32 SAGEM 4K PVR DT61420UHD Kolay Kurulum 
E52-58 UEC HD DT-7103HD Kolay Kurulum 
E52-58 Pace HD PVR DT-PHI7100 Kolay Kurulum 

Digiturk Plus servisleri aboneliğiniz varsa kutunuzun elektrik fişini çıkarıp, kısa bir süre bekledikten sonra tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun çözülmedi ise bölgenizdeki teknik servisinize başvurunuz. Size en yakın teknik servis için tıklayınız.

Daha önce kaydettiğiniz bir kanal için bu hatayı alıyorsanız kutunuzun elektrik fişini çıkarıp tekrar takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Taraftar paketi üyesi iseniz Taraftar maçlarını 77 ya da 78 nolu kanallardan değil 204 ve 205 nolu kanallardan izleyebilirsiniz.

Üyelik paketiniz dahilindeki kanalları veya ödenmemiş faturanız olup olmadığını öğrenmek için online işlemlere buradan ulaşarak işlem yapabilirsiniz.

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise  0212 473 7373 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz.

Daha önce problem yaşamadığınız bir kanal için bu hatayı alıyorsanız kutunuzun elektrik fişini çıkarıp takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Kanal değiştirip bir süre sonra tekrar deneyiniz.

MENÜ(OPTS)/Ayarlar/Kullanıcı Ayarları/Kişisel Kayıt Ayarları Menüsünden "Canlı Yayın Otomatik Kaydı" özelliğinin "AÇIK" olduğundan emin olunuz. “Canlı Yayın Otomatik Kaydı“ özelliği “AÇIK” konumda ise kanal değiştirip, 1-2 dakika bekledikten sonra, zaman öteleme fonksiyonunu tekrar kontrol ediniz. 

Bulunduğunuz bölgede izlenmeye izin verilmeyen bir kanal olabilir. Bulunduğunuz bölgede izlenmesine izin verilmeyen kanalları öğrenmek için 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz. 

Bulunduğunuz bölgede izlenmeye izin verilmeyen bir kanal olabilir. Bulunduğunuz bölgede izlenmesine  izin verilmeyen kanalları öğrenmek için 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Problem yaşanan kanal üzerinde yaklaşık 5 dk. bekleyiniz. Ardından yayınınız açılacaktır.

Kutunuzun elektrik fişini çıkarıp takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Digiturk kumandanız ile MENÜ(OPTS)/Kurulum/Kolay Kurulum menüsüne girerek kanal kurulumu yapınız. 

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz.

Digiturk kumandanız ile MENÜ(OPTS)/Kurulum/Kolay Kurulum menüsüne girerek kanal kurulumu yapınız.

Sabit disk üzerinde boş alan olmasına rağmen bu hatayı alıyorsanız, sabit disk ile ilgili br sorun yaşanıyor olabilir. Size yardımcı olması için teknik servisimiz ile irtibata geçiniz. En yakın teknik servis için tıklayınız.

Şifreyi bilmiyorsanız veya şifre girme hakkınız tükendi ise, çözüm sinyali göndererek PIN kodunuzu sıfırlayabilirsiniz. Çözüm sinyali hata alınan kanal üzerindeyken gönderilmelidir. PIN kodu sıfırlama işleminden sonra şifreniz "0000" olarak güncellenecektir. Çözüm sinyali için tıklayınız.

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun hala çözülmedi ise 0 212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerine ulaşarak teknik destek talep ediniz.

Kutunuzun elektrik fişini çıkarıp takınız. Ardından tekrar kontrol ediniz.

Kutunuzun elektrik fişini çıkarıp tekrar takınız. Süresi dolan kayıtlar, bir süre sonra kayıt listesinden kaldırılacaktır.

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun çözülmedi ise bölgenizdeki teknik servisinize başvurunuz. Size en yakın teknik servis için tıklayınız.

PIN kodunuzu doğru olarak girmeniz gerekmektedir. Şifreyi bilmiyorsanız veya şifre girme hakkınız tükendi ise, çözüm sinyali göndererek PIN  kodunuzu sıfırlayabilirsiniz. Çözüm sinyali hata alınan kanal üzerindeyken gönderilmelidir. PIN kodu sıfırlama işleminden sonra şifreniz "0000" olarak güncellenecektir. Çözüm sinyali için tıklayınız.

Tüm işlemler yapılmasına rağmen sorun çözülmedi ise 0212 473 73 73 Digiturk Müşteri Hizmetlerini arayarak destek talep ediniz.

Yeni Teknolojiler

Kumandanızın üzerindeki “Guide ya da Rehber” tuşuna basarak tüm kanalların yayın akışına erişebilirsiniz. Yayın akışı listesinde kaydetmek istediğiniz programın üzerindeyken kumandanızın  “Rec” tuşuna basarak kayıt işlemi için talimat verebilirsiniz. Kayıt işlemini gerçekleştirirken uydu alıcınızın ekranında "Rec" yazısı görünmekte ve kırmızı kayıt ışığı yanmaktadır.

Kaydettiğiniz programların listesine ise şu şekilde ulaşabilirsiniz:
• Kumandanızın "MENÜ" ya da "OPTS" tuşuna basın, çıkan menüde "Kayıt Listesi"ni seçin
• Açılan menüde "Kayıt Listesi" seçtiğiniz zaman kaydettiğiniz içeriklere, "Planlanmış Kayıtlar" bölümünü seçtiğiniz zamansa henüz kaydedilmemiş ama kayıt talimatı verilmiş içeriklere ulaşabilirsiniz.

HATIRLATMA: Çeşitli sebeplerden dolayı yayın akışına uymayan televizyon programlarının kayıt işlemlerinde üyelerimize "zaman bazlı kaydetme" özelliğinin kullanımı tavsiye edilmektedir. "Planlanmış Kayıtlar" menüsü içerisindeyken sırasıyla "OPTS" ve "Zaman Bazlı Kaydetme" tuşlaması yapıldığı zaman, ekrana çıkan formdaki bölümler eksiksiz doldurulduktan sonra kayıt işlemi başarıyla tamamlanacaktır.

Uzaktan kayıt hizmetini destekleyen kutular: DT-5005, DT-5103, DT-5104, AT-5105, DT-7103, DT-HY6100, DT-HY6101, DT-PHI 7100, DT-PHI 9100, HM-9502, HM-9503, HM-9504, HM-9505 


Uzaktan kayıt emrini onlineislemler.digiturk.com.tr sitesinden beIN Conncet uygulamasından, Telefonunuza indirebileceğiniz Online işlemler uygulamasından ya da Digiturk müşteri hizmetlerini arayarak verebilirsiniz.  

Online işlemlerden uzaktan kayıt emri vermek için tıklayınız.

Kumanda

Digiturk kumanda üzerindeki tuşların özellikleri: 
• Favorite ya da Fav: Kumandanızın "FAVORİ" tuşuna basarak istediğiniz kanalları favori listesine ekleyebilirsiniz. 
• Info ya da i: Kumandanızın "i" tuşundan, izlediğiniz programın başlangıç - bitiş saati, konusu ve oyuncularıyla ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
• Rehber ya da Guide: Kumandanızın "REHBER" tuşuyla tüm yayın akışına ulaşabilirsiniz.
• Menü ya da OPTS: E-Rehber, Kurulum, Ayarlar menülerine ulaşmak için "Menü" tuşunu kullanabilirsiniz. 
• Dil ya da Language: Belli programları ister Türkçe, ister orijinal dilinde izleyebilirsiniz.
• Altyazı: Belli programları Türkçe ya da İngilizce altyazı seçeneğiyle izleyebilirsiniz. 

Digiturk'ün güncel kanal numarası listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Digiturk kutunuzun görüntü kalitesinden memnun değilseniz, kutunuzun ve televizyonunuzun doğru bağlandığından,  görüntü ayarlarının doğru yapıldığından emin olun.


Kutunuzun, Digitürk tarafından sağlanan HDMI kablo ile Televizyonunuzun doğru HDMI girişi üzerinden bağlandığını kontrol edin. HDMI bağlantısı, SCART ve diğer analog bağlantılara göre daha yüksek bir görüntü kalitesi sağlayacaktır; mümkün olan durumlarda HDMI bağlantısı tercih edilmelidir.

 

Kutunuzda Görüntü Ayarları Menüsü altında yer alan HDMI Çözünürlüğünü, televizyonunuz için en uygun değeri seçiniz:

-          HD Televizyonlarda, tüm kutular için, 1080i çözünürlüğü 

-          4K Televizyonlarda, 4K kutular için 2160p çözünürlüğü, HD kutular için 1080i çözünürlüğü kullanılabilir.


 

Kumandanızın üzerindeki VOD (Video on Demand) tuşu sayesinde, Digiturk Plus uydu alıcılarını (PVR) kullanan üyelere sunduğu DVDigi servisine ulaşabilirsiniz. DVDigi servisi sayesinde, Digiturk tarafından her hafta güncellenen film, dizi, eğlence ve spor programı gibi içeriklere istediğiniz zaman ulaşabilir ve bu içerikleri son izleme tarihinden önce istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. 


Bu durumda yapmanız gereken bir takım kontroller bulunmaktadır. Aşağıdaki adımları takip ediniz:


• Kumandanızın SAT tuşuna basın, Televizyonun Digiturk’ün bağlı olduğu input modunda (HDMI, VGA, AV, vb.) olduğundan emin olun (Yeni teknoloji televizyonlarda genellikle "Source" tuşundan kontrol edilebilmektedir),
• Digiturk uydu alıcınızın açık olduğundan emin olun (Ön paneldeki ışıklardan bu kontrolü yapabilirsiniz. Digiturk uydu alıcı açıkken yeşil ışık yanıyor olmalıdır).
Kumandanızın pillerini çıkarıp tekrar takın, kumandanızın pillerini değiştirin, Digiturk uydu alıcınızın güç kablosunu kontrol edin.

Sorun devam ediyorsa uydu alıcınızın güç kablosunu elektrik prizinden çıkarın ve bir süre bekledikten sonra tekrar takın.
Tüm bu işlemler sonrasında sorun çözülmediyse Digiturk Müşteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardım alabilirsiniz. Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.

HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir. 

İzlemek istediğiniz bir TV programını kaçırmamak için “hatırlatma” (etiketleme) yapabilirsiniz.

Kumandanızın üzerindeki “Guide” ya da “Rehber” tuşuna bastığınızda açılan Digiturk yayın akışında izlemek istediğiniz programın üzerine geliniz ve "OK" tuşuna basarak “hatırlatma” (etiketleme) yapınız. Etiketlediğiniz program başladığı zaman siz hangi kanalda olursanız olun, ekranınıza hatırlatma mesajı çıkar ve bu sayede etiketlediğiniz bir programı kaçırmamış olursunuz. 

Teknik Servis

Digiturk bayilerinden temin edebileceğiniz malzeme ve fiyatları onaylanmış sarf ve elektronik malzeme ve işlem listesini alt tarafta bulabilirsiniz.

İşçilik Ücretleri ve Malzemeler / Ağustos 2023

Adet / Mt.

Satış Fiyatı (KDV Dahil) TL

Anten Kablosu (RG-6 Trishield)

1 Mt.

10,00

Konnektör F Sıkmalı

1 Ad.

10,00

FF ara kablo birleştirici

1 Ad.

10,00

Splitter 2'li

1 Ad.

57,00

Splitter 4'lü

1 Ad.

92,00

Splitter 8'li

1 Ad.

141,00

Splitter 8'li  -  Aktif

1 Ad.

141,00

Tap 4 way (4'lü)

1 Ad.

187,00

Tap 8 way (8'li)

1 Ad.

234,00

1/4'lü DiSEqC Switch

1 Ad.

94,00

DiSEqC Bloker

1 Ad.

94,00

Combiner Birleştirici

1 Ad.

117,00

LNB Universal (Bireysel)

1 Ad.

80,00

LNB 2'li (Twin)

1 Ad.

137,00

LNB 4'lü (Quad - Quadro)

1 Ad.

213,00

LNB 8'li (Octo)

1 Ad.

586,00

DMDU LNB

1 Ad.

917,00

Line Anfi

1 Ad.

98,00

Main Amplifier 30dB

1 Ad.

468,00

Main Anfi 500 mA-Adaptör  (Power Supply)

1 Ad.

281,00

80 cm. Çanak Anten + Çanak Anten Mount

1 Ad.

777,00

Çanak Anten Ayağı

1 Ad.

229,00

Çanak Anten Ayağı Kelepçesi (U Kelepçe)

1 Ad.

30,00

Rj 45 Cat 5 Connector

1 Ad.

5,00

Cat 5 Ara Aparatı

1 Ad.

30,00

1 metre Cat 5 kablo

1 Ad.

10,00

HDMI Kablo (1,5 mt.)

1 Ad.

83,00

Digikutu Kumandası (PVR - 4K)

1 Ad.

124,00

Digikutu Kumandası HD

1 Ad.

91,00

KEN (Kablosuz İnternet Bağlantı Aparatı)

1 Ad.

210,00

PLC (Kablosuz İnternet Bağlantı Aparatı)

1 Ad.

340,00

Wireless PLC (Kablosuz İnternet Bağlantı Aparatı)

1 Ad.

690,00

Adaptör ( 4K PVR /Sagem PVRIQ /UEC 7100PVR )

1 Ad.

149,00

Adaptör (HD kutu)

1 Ad.

83,00

Teknik Servis Hizmet Bedeli (Eve servis hizmeti)

1 Ad.

349,00

Nakil Hizmeti (İç / Dış Kurulum) İşçilik

1 Ad.

349,00

İnternet Nakil Hizmeti / 12 Taksit

1 Ad.

300,00

Yan Oda Nakil her outlet için (Nakil ek olarak)

1 Ad.

149,00

Çanak Anten Montaj İşçiliği

1 Ad.

349,00

Outlet Ekipman Değişimleri (ilk 2 outlet için eve servis hizmet bedeli alınır + Değişen her kutu için)

1 Ad.

50,00

Devir Ücreti Ana Üyelik

1 Ad.

349,00

Devir Ücreti Yan Oda Üyelikleri

1 Ad.

65,00

Çanak Yön / Yer Değişimi

1 Ad.

349,00

Çanak Anten Seti ( Ayak Dahil ) + 20 mt kablo + Üniversal Lnb + 2 adet Konnektör)

1 Ad.

1.307,00

Çanak Anten Seti ( Ayak Dahil ) + 20 mt kablo + DMDU Lnb + 2 adet Konnektör)

1 Ad.

2.144,00

30 km den uzak yerler için kilometre başına ücret (Gidiş-Dönüş toplam Km'den 30 Km düşülmeli- Servis Lokasyonuna göre)

1 Km.

3.65,00


Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.

Kurulum İşlemleri

Kolay Kurulum işlemini aşağıdaki adımları izleyerek gerçekleştirebilirsiniz:
 
• Kumandanızın "MENÜ" ya da "OPTS" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KOLAY KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, (Eksik kanal veya sinyal sorunu yaşamamak adına Turksat kurulumu yapmanız gerekmektedir) 
• Ekranda kanalların kurulduğunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyin.
• Ekranda "Kurulum için OK tuşuna basınız" yazısını gördüğünüzde "OK" tuşuna basın, kanal kurulumu tamamlanınca "ÇIKIŞ" ya da "BACK" tuşuna arka arkaya basarak tüm menülerden çıkın. 

• Menü/Kurulum ile ilerlediğiniz ekranda "GELİŞMİŞ KURULUM" tuşuna basarak sinyal seviyesinin % kaç olduğunu görebilirsiniz. Eğer bu oran %0 ise anteniniz zarar görmüş olabilir.


Yayın sorunu yaşamamak adına güncel yazılım kullanmanız gerekmektedir. Digiturk uydu alıcınızın yazılımının güncel olduğundan emin olmak için Digiturk kumandanızdan ‘‘Menü-Ayarlar-Kurulum-Yeni Yazılım Ara” adımlarını izleyebilirsiniz.


HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.





Değişen kanallar için kolay kurulum yapılması gerekmektedir.


Kolay Kurulum işlemini aşağıdaki adımları izleyerek gerçekleştirebilirsiniz:


• Kumandanızın "Menü" ya da "OPTS" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, 
• Yön tuşlarıyla "KOLAY KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, ekranda kanalların kurulduğunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyin, 
• Ekranda "Kurulum için OK tuşuna basınız" yazısını gördüğünüzde "OK" tuşuna basın, kanal kurulumu tamamlanınca "ÇIKIŞ" ya da "BACK" tuşuna arka arkaya basarak tüm menülerden çıkın. 

HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.


* Turksat güncel kanal numaralarımıza buradan ulaşabilirsiniz.
     

Digiturk uydu alıcınızın güç kablosunu elektrik prizinden çıkarın ve sonra tekrar takın. Bu sorunu bir daha yaşamamak için TV izlemediğiniz zamanlarda kutunuzu standby’da bırakmanız tavsiye edilmektedir.

Digiturk Uydu Alıcıları

Yayın ve Sinyal Problemleri

Ekranda "sinyal seviyesinde azalma var" mesajıyla karşılaşırsanız sorunu gidermek için öncelikle Digiturk uydu alıcınızın arkasında takılı olan beyaz anten kablo bağlantısını kontrol ediniz.

Eğer bağlantıyla ilgili herhangi bir olumsuzluk görünmüyorsa ikinci adımda "KOLAY KURULUM" yapınız. Aşağıdaki adımları izleyerek Kolay Kurulum işlemini gerçekleştirebilirsiniz:

• Kumandanızın "MENÜ" ya da "OPTS" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KOLAY KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, (Eksik kanal veya sinyal sorunu yaşamamak adına menü üzerinden Turksat kurulumu yapmanız gerekmektedir) 
• Ekranda kanalların kurulduğunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyiniz.
• Ekranda "Kurulum için OK tuşuna basınız" yazısını gördüğünüzde "OK" tuşuna basınız, kanal kurulumu tamamlanınca "ÇIKIŞ" ya da "BACK" tuşuna arka arkaya basarak tüm menülerden çıkınız. 
• Menü/Kurulum ile ilerlediğiniz ekranda "GELİŞMİŞ KURULUM" tuşuna basarak sinyal seviyesinin % kaç olduğunu görebilirsiniz. Eğer bu oran %0 ise anteniniz zarar görmüş olabilir.

 Kolay kurulum işlemleri sonrası yayın probleminiz çözülmedi ise ; Yayın probleminiz çözülene kadar beIN CONNECT'i cepten, tabletten, webden ve smart tv'den ücretsiz izleyebilirsiniz. Uygulamayı indirmek için tıklayınız.

Tüm bu işlemler sonrasında sorununuz devam ediyorsa Digiturk Müşteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardım alabilirsiniz. Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.

HATIRLATMA: Bulunduğunuz bölgede yoğun hava muhalefeti yaşanıyorsa sinyalle ilgili geçici ya da kısa süreli olumsuzlukların yaşanması normaldir.

HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.

Digiturk uydu alıcınızın güç kablosunu elektrik prizinden çıkarın ve bir süre bekledikten sonra tekrar takın.
Eğer yaşadığınız olumsuzluk düzelmezse "Kolay Kurulum" gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Kolay Kurulum işlemini aşağıdaki adımları izleyerek gerçekleştirebilirsiniz:
 
• Kumandanızın "Menü" ya da "OPTS" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın.
• Yön tuşlarıyla "KOLAY KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, Ekranda kanalların kurulduğunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyin.
• Ekranda "Kurulum için OK tuşuna basınız" yazısını gördüğünüzde "Ok" tuşuna basın, Kanal kurulumu tamamlanınca "ÇIKIŞ" ya da "BACK" tuşuna arka arkaya basarak tüm menülerden çıkın.
• Menü/Kurulum ile ilerlediğiniz ekranda "GELİŞMİŞ KURULUM" tuşuna basarak Sinyal Seviyesinin % kaç olduğunu görebilirsiniz. Eğer bu oran %0 ise anteniniz zarar görmüş olabilir.

Tüm bu işlemler sonrasında sorun çözülmediyse Digiturk Müşteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardım alabilirsiniz.
Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız
 
HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.

İzlemeye çalıştığınız kanalın paketiniz dahilinde olduğuna emin olduktan sonra "Kolay Kurulum" yaparak çözüme ulaşabilirsiniz. Kolay Kurulum işlemini aşağıdaki adımları izleyerek gerçekleştirebilirsiniz:
 
• Kumandanızın "Menü" ya da "OPTS" tuşuna basın, yön tuşlarıyla "KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın,
• Yön tuşlarıyla "KOLAY KURULUM" menüsüne gelip "OK" tuşuna basın, Ekranda kanalların kurulduğunu göreceksiniz. Kanallar kurulurken bekleyin,
• Ekranda "Kurulum için OK tuşuna basınız" yazısını gördüğünüzde "OK" tuşuna basın, kanal kurulumu tamamlanınca "ÇIKIŞ" ya da "BACK" tuşuna arka arkaya basarak tüm menülerden çıkın.
• Menü/Kurulum ile ilerlediğiniz ekranda "GELİŞMİŞ KURULUM" tuşuna basarak sinyal seviyesinin % kaç olduğunu görebilirsiniz. Eğer bu oran %0 ise anteniniz zarar görmüş olabilir.

Bu işlem sonrasında sorunun giderilmemesi halinde uydu alıcınızın güç kablosunu elektrik prizinden çıkarıp tekrar takarak “KOLAY KURULUM” işlemini tekrarlayın.

Tüm bu işlemler sonrasında sorun çözülmediyse Digiturk Müşteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardım alabilirsiniz.
Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.

HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda veya televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.

Uydu alicisindan televizyona giden baglanti kablolarinin (Scart, HDMI) düzgün takili olup olmadigini kontrol ederek uydu alicinizi kapatip tekrar açin.
Sorunun devam etmesi durumunda uydu alicinizin güç kablosunu elektrik prizinden çikarin ve sonra tekrar takin.
Tüm bu islemler sonrasinda sorun çözülmediyse Digiturk Müsteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardim alabilirsiniz.
Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulasmak için tıklayınız.
HATIRLATMA: Yukarida aktarilan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta oldugunuz Digiturk uydu alici, kumanda ya da televizyonun tipine göre degisiklik gösterebilmektedir. 

Uydu alıcısından televizyona giden bağlantı kablolarının (Scart, HDMI) düzgün takılı olup olmadığını kontrol ederek uydu alıcınızı kapatıp tekrar açın.

Sorunun devam etmesi durumunda uydu alıcınızın güç kablosunu elektrik prizinden çıkarın ve sonra tekrar takın.

Tüm bu işlemler sonrasında sorun çözülmediyse Digiturk Müşteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardım alabilirsiniz.

Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.

HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.


Digiturk uydu alıcınızın güç kablosunu elektrik prizinden çıkarın ve sonra tekrar takın, Televizyonun Digiturk'ün bağlı olduğu input modunda (HDMI, VGA, AV, vb.) olduğundan emin olun. Scart kablosuyla bağlantı sağladıysanız televizyon AV modunda olmalıdır. TV kumandasında yer alan "Source/Kaynak/Input" tuşundan bu ayarı kontrol edebilirsiniz.
Bu kontroller sonrasında uydu alıcınızın açık olduğuna emin olun, ön paneldeki ışıkların yanıyor olması bu kontrol için yeterli olacaktır.
Tüm bu işlemler sonrasında sorun çözülmediyse Digiturk Müşteri Hizmetlerinden ya da Digiturk Yetkili Servislerinden yardım alabilirsiniz.
Digiturk Yetkili Servis bilgilerinize ulaşmak için tıklayınız.
HATIRLATMA: Yukarıda aktarılan özellikler ve menü yönlendirmeleri kullanmakta olduğunuz Digiturk uydu alıcı, kumanda ya da televizyonun tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.

İnternet

Diğer Teknik Konular

Digiturk uydu alıcınızı standby konumuna getirin ve bir süre bekleyip tekrar açın. Bu sorunu bir daha yaşamamak için TV izlemediğiniz zamanlarda kutunuzu standby durumuna getirmeyi unutmayınız. 

Tüm kanalların yayın akışına buradan ya da Digiturk kumandanızın “Guide”  ya da “Rehber” tuşuna basarak ulaşabilirsiniz. 

SOSYAL DESTEK

Müşteri temsilcisine beklemeden bağlanın!
Digiturk Müşteri Hizmetleri
+90 (212) 473 73 73
Digiturk abonelik sözleşmesini dinleyin
0:00 / 0:00